måndag 18 februari 2013

Vilken jädra helg

 
 
Fredagens party var ingen hit för mig.. Inte efterråt i alla fall! Kände att jag började få ont i magen redan när vi ätit maten.. Sen så blev det bara värre.. Känns taskigt när jag vet att mamma verkligen ansträngt sig för att jag skulle kunna äta. Lördagen var ganska så okej. Så van att leva med smärta nu. Men söndagen den var riktigt hemsk. Vi tittade på film för att "drömma oss in i en annan värld en stund" Bara få vara någon annanstans en i ens kropp. Jobbigt när man har så ont.
How to train your dragon var en riktigt härlig film. Grinade för att de var så fint, samtidigt så öppnades någon sorts port i mig och jag grät ut all smärta en stund. Skönt efterråt.
 
Antar att jag från och med nu måste laga allt jag äter själv..
eller kanske låta folk laga hemma hos oss.. 
 
 
Här är i alla fall desserten vi åt när pappa fyllde.. Jag hade i lite kanel i smeten...
Jättegoda!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar