söndag 10 februari 2013

Seasalt


En skön helg i det lugna tecknet. Jag har gått och funderat på hur jag ska uppfinna en smyckes förvaring.. Fick en ide idag.. får se om de blir så.. (Oh va jag kände att det platsade in här i min hälsoblogg, men ibland kommer de bli någon avstickare)

Igår åt vi choklad.. hur hälsosamt det är kan ju diskuteras.. Men man får vara glad över att man tycker om mörk choklad istället för ljus..  Det är i alla fall mindre syndigt. Fast så syndigt är det ju egentligen inte så länge kalorierna räcker till.. Men jag tycker det är bäst att välja sånt som är nyttigare för kroppen... Men ibland så...
  "Touch of sea salt" absoluta favoriten. Salt och choklad passar utmärkt ihop.
 
Till middag blir det hemgjorda hamburgare idag. Lägger ut receptet här sedan. Kanske kan intressera någon. Veckans handling är gjord och de lutar åt lite nya recept ur böckerna.. spännande! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar