onsdag 6 februari 2013

Love yourself

 Även om vi vill gå ner i vikt & bli snygga måste vi lära oss träna på att tycka om oss själva. Annars kommer vi inte vara nöjda den dagen när vi når vårt mål! 
 
 
Räkna upp fyra saker om dig som...
 
-Du är bra på
-Som du tycker om
 
Jag är bra på att bry mig om folk-vara omtänksam, jag är bra på att vara påhittig-få ideér, jag är bra på att lyssna, jag är bra på att fotografera...
 
Saker som jag tycker om hos mig själv är min speciella gröna ögonfärg som är ovanlig, jag tycker om att jag är lång (175cm), jag tycker om mitt tjocka hår, jag tycker om mitt ansikte leendet-läpparna-tänderna-ansiktformen. Jag har nog ganska mycket som jag tycker om i mitt utseende, vilket jag tränat välldigt mycket på..
 
Berätta för dig själv vad du tycker är snyggast på dig och varför!
Vad är du mest stolt över?
 
Våga älska dig själv precis som du är!
 
En dålig dag tar du fram dessa rader och påminns om vilken vacker människa du faktiskt är!
Eller kankse har du lappen på kylskåpet och blir påmind varje dag.
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar