tisdag 5 februari 2013

Uppförsbacke

 
Egentligen känner jag mig lite för oinspirerad för att skriva ett inlägg. Känns som att de skulle vara lite mer pepp än såhär.. men det känns ändå trist att bara lämna det tomt. Jag kunde må bättre just nu, både haft allergi-ont i magen, mens och fått eksem som gör att jag inte kan träna just nu. Det skaver så ofantligt hemskt! Men idag får jag hem lite krämer som jag hoppas kommer göra detta bättre. Jag saknar att träna! Så besviken att det inte blev av i söndags. Men sånt är ju livet. allt går inte enligt planerna.. Man får göra det bästa av det. Så nu tänker jag verkligen på vad jag äter. Imorse lag jag på 300kalorier på frukosten. Fast jag åt dem inte. Lite "luftkalorier"... Imorgon är det vägning, jag har absolut ingen lust! Känner mig uppblåst som en val..
 
Känns som att jag borde avsluta med en bra slutkläm...
 

Gör vad du kan av möjligheterna du fått.
Tänk positivt!
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar