tisdag 5 mars 2013

korviga planer

 I morgon är det onsdag och vägning. Känner mig lite spänd.
På lördag har jag satt mitt ena delmål. -10kg 
Men jag har börjat märka lite små ändringar på kläder nu. "Hund-vårjackan" Den skruttiga man springer runt med här på fält och ängar tog jag fram igår. solen sken så underbart och det var varmt ute. Till min glädje så satt den löst. Så skönt!
 
På lördag fyller jag också år. Hela 26... Då blir det inget kalas i den bemärkningen vi brukar fira. Varit så mycket planering nu med fester och kalas.. Och början av året är fullt av kalas i vår familj. Så jag bryter trenden lite och har bjudit ut alla på korvgrillning.
 
Planen är att ta traktorerna, packa vagnarna med folk (min & sambons familj & en vän) Och dra iväg upp i skogen till ett vindskydd och grilla där.
Hoppas på att få fin fina bilder vid brasan. Brorsan är så duktig!
 
Korv är ju inte det nyttigaste, något vi undviker här hemma... Men jag planerar att äta korv. Bara för att de är så gott med grillad korv. Tänkte också bjuda på hembakt bröd (vanligt tål jag ju inte) coleslaw, potatisspett & majskolvar. Planeringen är inte helt klar än. Och jag planerar inte ihjäl mig. Måste bli duktigare på att inte planera så mycket. Men alla allergier gör det svårt ibland. Man kan inte bara åka till affärn och slita åt sig korv med bröd, eller något...
 
På kvällen för de som vill tänkte vi dra fram Rockband och lite gott att dricka. Fick så mycket drink material över efter festen. Så vi kör på det!
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar