lördag 9 mars 2013

Hipp Hipp

Mystisk bild på mig med popcorn i ett försök att kasta upp dem och fånga dem på bild i luften. Två veckor gammal...
 
Idag är det min dag!
Nu har ju jag fått turen att dela den med Magnus brorsdotter Hedwig som blir 3år.
Känns inte som någon större skillnad.. kanske mest för att Magnus pratat så mycket om när han blev 26, då tyckte han att han blev gammal. "Shit 26år liksom" Mer än halvvägs till 30... Men det känns inte så farligt tycker jag... Det är ju inte som att döden inträffar (förhoppningsvis) precis efter 30...
 
Firar med härligt folk omkring mig men även med härligt folk i tankarna som inte kan närvara pga av att vi bor så långt ifrån varandra. Tänker på er!


Ha nu en härlig dag, det är ju ändå en speciell dag idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar